20.06.2016 წ .
2 დღე
ინტელის ტრენინგის მეორე დღეს გავეცანი სასკოლო ღონისძიებების ეფექტურად დაგეგმვას, რომელიც დამეხმარება პროექტის განხორციელების საწყის ეტაპზე მოვახდინო მშობლების, მოსწავლეების და ა.შ. ინფორმირება ჩვენს მიერ დაგეგმილ კონკრეტულ აქტივობასთან დაკავშირებით. შემდეგ გავეცანი ბროშურების შაბლონებს, როგორც Word-ში, ასევე Intel-ის სახელმძღვანელოში. წარმოვადგინეთ საპროექტო იდეები. ვიმუშავეთ ბროშურის მომზადებაზე.
მე ვფიქრობ,რომ პროექტისთვის ჩემს მიერ არჩეული თემა -
,,ფოტოაპარატი''მოსწავლეებისათვის საინტერესო იქნება.ალბათ ხალისით შეუდგებიან მუშაობას,განსაკუთრების მასშემდეგ,რაც წავუკითხავ ხათუნა კალატოზიშვილის მხატვრულ ტექსტს ,,ფოტოაპარატი''.ჩემი მიზანია: ,,ეცადო შეამჩნიო შეუმჩნეველი''(მოსწავლეები საკუთარი შეხედულებისამებრ წარმოადგენენ ფოტოს,მხოლოდ და მხოლოდ საკუთარ ი ავტორობით) და მარტივი მიზნობრივი ტექსტის შექმნა,უკვე მოსწავლეების მიერ გადაღებულ ფოტოზე.
მაინტერესებს ,რას ფიქრობთ ამ ყოველივეზე ,როგორ გგონიათ, რამდენად სწორედ შევარჩიე თემა მესამეკლასელებისათვის? ველი რჩევას.
დიდი მადლობა! :) :)
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьმე მგონი ძალიან საინტერესო თემა აგირჩევიათ.ჩემი აზრით ბავშვები დიდი ინტერესით და ხალისით შეუდგებიან კვლევა–ძიებას ამ თემის ირგვლივ.ჩემი აზრით, გამოგდგებათ ის, რომ ბავშვებმა არა მხოლოდ საკუთარ სურათებს წრმოდგენენ, არა მეტ მიძიებენ ინფორმაციას იმის თობაზე, თუ როგორ შეიქმნა ფოტოაპარატი, მისი ავტორი, ყველაზე ცნობილი პროფესიონალი–ფოტოგრაფები, მათი გამოფენები.
ОтветитьУдалитьმაკა თემა საკმაოდ საინტერესოა. დააკონკრეტეთ რა არის თქვენი მიზანი
ОтветитьУдалитьშემიძლია ამ ეტაპზე გირჩიოთ ინტელის რესურსების, ფასილიტაციის ჩანართში გაეცნოთ დაახლოებით მსგავს თემაზე არსებულ პრეზენტაციას ,,ფოტოგრაფიის პროექტის მიმოხილვა”
:* :)
Удалить